Monday, August 29, 2011

tornerose...

hej kære læsere!

i dag bliver det ikke til det store her på bloggen, jeg er nemlig så træt at jeg føler jeg kunne sove i 100! (egentlig ville jeg da ikke have noget imod, at sove i  100 år, hvis altså min drømmeprins kom og vækkede mig med et kys!)

i dag var vi på ungdomsskolen, efter de 4 første timer, til noget sports-event-tingeling -  det var faktisk ret fedt.... og det skulle man høre mig sige, så anti-sport som min mor nu kalder mig, men det er nu heftigt modbevist efter hele to sportsdage på to uger, uden brok.... jeg valgte yoga og dans. jeg elskede det! det var så skønt at føle, at trods alt ikke er en klump til alt sport! det irriterer mig bare at jeg ikke kan huske hvad det var for en sang vi dansede til - for den var nu ret god og jeg ville gerne havde delt den her på bloggen... ;)

jiayi var med ovre og hente daniel fra børnehaven, for hun vil nu fremover, overtage mit fantastiske barnepige-job. jeg vil sige at hun klare det ret godt indtil videre! i morgen tager jeg med hende igen, og hvem ved måske hvis hun har brug for det, tager jeg med på mandag også... det håber jeg lidt, for selvom jeg ikke er i den mindste tvivl om at jiayi sagtens kan klare jobbet, er det alligevel lidt hårdt at "give min lille dreng væk".....  ;)


er tegnet for kærlighed på kinesisk ikke fiiiint?


igen idag har min lille sisi taget et par billeder her til bloggen - tusind tak sødeste dagmar!

det var alt fra mig idag!

GODNAT OG SOV GODT
- jeg vil i hvert fald smutte i seng nu og drømme søde drømme, helt til om hundrede år... ;)

love - freia

No comments: