Tuesday, March 13, 2012

give away - øreringe


så blev min længe lovede give away sat igang.  princippet er at man selv vælger farven (det 1. billede) på øreringene og så vil jeg ellers lave dem (på samme måde som jeg lavede mine egne til nytår)  i den ønskede farve til den person der vinder.

for at være med i min lille give away skal man:

-  være fast læser (enden på google friend connect eller bloglovin)
-  skrive en kommentar med farven man ønsker at vinde dem i (skriv tallet) efterfølgende af din mail eller blog, så jeg vil kunne kontakte dig hvis du    lllvinder.

vinderen trækkes den 14.04.12 altså om en smule mere end en måned  - held og lykke!

love - 




10 comments:

Anna Sofie Kjær Svendsen said...

sort - 12.
mail: annasofiesvendsen@gmail.com

Monique Marie said...

sort (12)
monique_orkan@hotmail.com

Ane said...

Vihreä 11 :)
anna_mannik91@hotmail.com

SofieMarie said...

12:-)
//Sofie
sofiemarielind@gmail.com

DAGMAR said...

5 :-)
dagmaroh@hotmail.com

Lotta said...

3:-)

Line Cecilie said...

Hvor er det dog en fin blog du har dig her - enkel og hyggelig. Elsker idéen med glædesringene :-) Jeg følger dig begge steder, og hvis jeg vinder, vil jeg gerne have øreringene i farve nr 1 - den vil stå godt til mit røde hår ;-)

Kh Line Cecilie (line_cecilie105@forum.dk)

Camilla A. said...

Følger!
Farve nr 1 - jeg elsker gul og det er så flot, når man har fået lidt farve;)

(kattemilla@hotmail.com)

Pil said...

5 (hvid)

menna said...

فرسان العرب
اسرع شركة نقل اثاث بالدمام
شركة نقل اثاث آمنة بالدمام
شركة تخزين اثاث بالرياض
ارخص شركة تخزين اثاث بالرياض
افضل شركة تخزين اثاث بالرياض