Sunday, November 27, 2011

julemanden kommer fra finland.


jeg hader at lave ønskelister... men da der allerede er et par stykker der har efterspurgt den og fordi jeg hader at bytte julegaver, har jeg lavet en her. 
den første taske har jeg kigget på i lidt tid - jeg syntes den er så fed og kunne sagt forestille mig bruge den som min taske-til-alt. både til shopping ture, skolen og på ferie. skoene elsker jeg allerede (det har jeg gjort i laaaaaaang tid). hvis jeg ikke får dem i julegave køber jeg dem selv. de passer nemlig til en fin klassisk kjole og til at give et feminint touch på et lidt mere rock chick look. kan i huske a-shape-skitse-jakken jeg viste jer for en del tid siden? jeg tror aldrig at jeg får syet den.... for jeg har hverken fundet stoffet eller mønsteret... derfor ønsker jeg mig den i julegave i stedet. så er der fashionary'en den er jo bare skøøøøøøn og perfekt til alle mine skitser ! 
nu skal jeg over til noget æbleskive-spisning hos mine skønne kusiner, sådan en 1. advent tradition med hele familien. pøj pøj

elefant love -freia

5 comments:

Unknown said...

have a peek herefind more click to read moreclick here now navigate to this websiteRead More Here

thyte said...

plus de conseils ici https://www.dolabuy.su publié ici dolabuy gucci cliquez sacs de répliques

smeight said...

his explanation replica wallets sites dolabuy.ru have a peek at this site gucci replica bags

butough said...

replica bags in london check these guys out s3s53h7w58 replica bags pakistan replica bags karachi replica gucci bag o2i16j7p85 replica radley bags replica bags chicago site here u0k90b3b83 louis vuitton replica bags neverfull

mclabo said...

l3w99y2u69 e5o43w2g91 b0s29x2c23 j6f23j2u41 a2g67n3p61 t8c48s2a18