Saturday, November 26, 2011

gør-klar-til-skolefesten



det var de sko jeg snakkede om den ene dag - i får et close up en anden dag
her er et par billeder som lovet. hvor jeg dog gerne ville havde vist jer de andre også, men det blev ikke til nogen billeder af dem da de stadig var igang med makeup og hår - lidt travlt fik de da, da de indså at man ikke kan gøre klar på bare en time i fred og ro... men her er jeg og anna så.
min kjole er fra message og stilletterne er nogle billige nogen, jeg piftede op med glimmer (hvis i spørger mig så syntes jeg at de blev ganske fantastiske!). nåh men godnat. jeg skal op klokken **** i morgen fordi jeg skal over og synge lidt med koret, og med et andet skønt kor der kommer hele vejen fra jydernes land for at synge med os. hvad man gør man ikke for 1. advent?

elefant love - freia

No comments: