Monday, November 21, 2011

badet i glimmer.....

det her er så mig og marie, der med mundvanden hængende ud af mundene, venter på at vores mad bliver færdigt (mit hår er sat op i en giga høj hestehale - derfor ser det lidt kort ud)

så står de så smukt og stolte med ranke rygge, i månens lys og glimter så fantastisk! så fortæller jeg i ikke mere! ikke andet end at lejeligheden er fyldt med glimmer fra gulvet og til loftet, og at de skal bruges til skolefesten! men så får i heller ikke mere ud af mig! eller.... nej. først efter festen!
i dag begyndte mit livs første projekt uge. på min gamle skole var der ikke noget der hed noget i stil med hverken projekt eller emne eller i hvertfald ikke uge! jeg må sige at det har været en meget produktiv dag... med nachos og det hele...
godnat

love - freia

PS kjole-problem løst! jeg har fundet den smukkeste sag. uhhhh hvor jeg dog bare elsker at have det perfekte outfit! mangler dog stadig at finde min makeup. men ellers så har dagen da kørt på skinner ang. skolefest-ting-ting nu er der langt på stress på mere:-D

No comments: