Monday, March 12, 2012

Sommer kom hid

se var det lige jeg fik denne dejlige sang på hjernen efter et smut forbi en af mine yndlings blogge(LINK) 

nej hvor jeg dog længes efter sommeren! men langt vej er der ikke at gå, foråret er kommet og lige rundt om hjørnet venter sommeren, det kan man mærke. lysere og varmere bliver det dag for dag flere blomster og træer springer ud hver dag, det er helt som at se alting stå op fra sit vinterhi. derfor må vi være parate når vores alt for gode ven sommeren banker på døren, jeg har lige bikset et  sommer-indianer-sæt sammen som jeg slet ikke ville have noget imod at eje! godnat i mennesker!

love - 


3 comments:

Monique Marie said...

er du vimmer en blog! den inspirerede mig helt vildt!
skulle vi måske følges? - følger i hvert fald dig nu, det ville være lækkert, hvis du ville gengælde! :)

mange knus
moniquefunch.blogspot.com

freia - katarina said...

Tusind tak Monique! Sådan nogle kommentarer er jo bare noget af det der gør det ekstra fedt at blogge! Jeg er da glad for at give dig en smule inspiration (-:
Jeg smutter lige forbi og kigger (-;

-

freia-katarina

menna said...

سما الخليج
شركة مكافحة حشرات بالعين
شركة مكافحة الرمة بالعين
شركة مكافحة النمل الابيض بالعين
شركة مكافحة الفئران بالعين
شركة مكافحة البق فى العين
شركة تنظيف سجاد بالبخار فى العين