Wednesday, November 23, 2011

just wanna be happy!



prøv at lytte til teksten! jeg læste den igennem og tænkte på mig. på hvad jeg har fået og også havde en smule af i forvejen, her efter sommerferien. jeg blev helt glad. igen! jeg er bare såååå glad for mit liv these days! faktisk så tror jeg at hvis du er så heldig at se mig sove (det er ikke noget jeg gør meget.... ligger tit vågen i lang tid fordi jeg ikke kan sove, fordi jeg er alt for glad til at sove), vil du se en freia med et smil på læben. måske vil min snakken i søvne være skiftet ud med et grin, hvem ved? før i tiden er det jo min søster der har kunnet fortælle en masse af de pinlige ting jeg har sagt. det er faktisk ved at være et år siden nu, at min sisi og jeg blev skilt fra hinanden, og fik vores egne værelser, tænk at det kunne ske helt uden protest....




No comments: