Tuesday, August 30, 2011

lidt inspiration fra sisi

så gik der endnu en dag, med et knips, endnu en dag der næsten er slut. men en dejlig dag har det været, selvom jeg næsten ingenting har lavet idag! jeg elsker bare min nye hverdag, på nye dejlige skole! for tiden er jeg bare så glad, så glad, så glad!
så den her lidt hyggelige sang må vel være "the song of the day"!


jaaaaa.... jeg ved godt den er en smule gammel...  men jeg syntes nu altså at den er sp hyggelig! kunne man ikke lige forestille sig mig hoppe sådan rundt og synge for mig selv? det kunne jeg i hvert fald godt!


så i toppen af poppen lige før? jeg sad og så det med min lille sisi, og jeg må sige at jeg syntes at hende sys var ret cool med sit lille klaver i "yo yo" -  det var jo joey moe's aften i aften.
ligger en video ind når der kommer en ind på youtube ;)

fik jeg sagt at sisi er verdens største joey moe fan?..

nåh men det var så alt fra mig i aften,

love - freia





No comments: