Sunday, August 28, 2011

søndag, søndag, søndag

i dag har været sådan en rigtig søndag. en søndag hvor man ingen ting andet end at slappe af laver. jeg har ikke en gang haft makeup på i dag (ikke fordi jeg plejer at bruge meget overhovedet!).
jeg har bare tøffet rundt i mit andet hjem - hos min storesøster/faster og onkel, og leget med drengene, og været sammen med jiayi, fra min parallel klasse - en rigtig skøn pige, siger jeg bare!

her har i lidt billeder som min personlige fotograf - min lille sisi, har taget i løbet af dagen, på hendes nye iphone, som hun efter sigende skulle være rigtig glad for :





jeg ved ikke helt hvad der er sket med min dejlige sisi, men det ser ud som om tøsen har fået efterårs flip, billederne er i hvert fald lidt efterårs agtige... hvilket da helt er noget pjat, efter som kalenderen siger at det først er efterår på torsdag!

det var alt fra mig idag

love - freia


No comments: