Saturday, August 27, 2011

strandtur, regnvejr og café den blå hund!

her er der en masse skønne billeder fra strandturen igår:





har man set magen til strand babes? næhh det tror jeg sgu ikke! 

er det ikke et skønt billede af anna? jeg syntes det er så fint!

som sagt var vi på stranden igår. det var godt vejr - godt nok lidt blæsende, men ikke koldt! som i måske har læst på maries blog haters gonna hate, i torsdags, var det meningen vi skulle på stranden efter mountainbike-turen, men det orkede vi ikke så vi skubbede den til i går. det var måske også godt nok for så kunne vi jo have flere med! vi endte nemlig med at være: simon, astrid,anna, marie, maria, amalie (som forresten også lige har oprettet en blog : my life at teenager), sofie, bjørn, alexander og mig.
der blev mindre og mindre af os for efter vi havde været på stranden, tog nogen af os i frederiksberg have og spillede konge spil, og efter frb have tog nogen af os på McDonalds. atter efter McDonalds blev vi skilt mere fra hinanden, og marie og alexander endte jo så at sove hos mig. egentlig var det meningen at jeg skulle holde mor-datter-aften, men da det blev for sent til at jeg syntes de kunne tage hjem (de skulle jo gå selv, og det var mørkt, og, og, og.... ja okay måske er jeg en smule overbeskyttende, men de er mine nye dejlige venner og jeg vil altså ikke have at der sker dem noget! men sådan noget er bare typisk mig), gav jeg dem altså ikke lov til at gå....
det var en skøn dag, også selvom min telefon løb tør for strøm så jeg ikke kunne ringe til nogen... typisk mig, med sådan noget altså!


i dag vågnede jeg klokken 6 af at det stormede.. så jeg skyndte mig at kravle henover marie, sov på min sofa, lukkede vinduet og rykkede hendes iphone, da vi har haft oplevelser med vand der regner ind af vinduet, når der er kraftigt regn... der var helt orange/gult udenfor der klokken 6 - det var mega uhyggeligt!


idag havde jeg min poncho fra vero moda på, godt nok ligner den bare en stor trøje her på billedet... lig lige mærke til min sisi i spejlet...

ellers har min dag bare bestået af en hyggelig tur på café den blå hund sammen med min mor og min lille sisi. 
så har jeg pakket til at bo to uger hos min storesøster (eller... rigtigt er hun jo min faster...) og onkel, fætter daniel og tobias (tobias kan i måske huske fra tidliger?). fordi min mor jo tager til kina her de næste to uger ;)

det var alt fra mig idag

love 
-freia

2 comments:

Anonymous said...

Ej, det var bare så fedt igår man! jeg synes det skal gentages <3

freia - katarina said...

helt klart!