Sunday, August 7, 2011

vinteren vil jo komme på et tidspunkt...


se to skønne ting jeg har fået købt! godt nok er de begge for varme at have på nu, men eftersom kulden, de sidste to vintre har overrasket os, vil jeg være parat denne vinter! ikke fordi vinteren er noget jeg glæder mig til overhovedet. familiens aften - juleaften, og festernes aften over alle festes aftner - nytår, er  noget af det eneste godt ved vinteren...  syntes i jeg glemte at nævne noget andet godt? ja ikk? nemlig januarudsalg, det er også mega fedt! 
alligevel jeg ville ikke have noget imod hvis en eller anden kæmpe lige pludselig en dag flyttede danmark lidt syd på....

ponchoen er fra vero moda, og støvlerne er fra samsø samsø :)


se et skønt billede, jeg elsker skoene... ja jeg ved hvad du tænker... "freia... har du ikke alt for mange sko i forvejen?!" men nej, det har jeg ikke. jeg mener jeg er jo en kvinde/pige/teenager (call it what you want) men i hvert fald så kan vi ikke får for mange sko..... 
billedet fandt jeg på bloggen isabella skou, hendes blog er skøn, så smut lige lidt ind på den også ;)

PS. jeg vil nok ikke blogge de næste par dage... tager over til min farmor og farfar lige om lidt... see you ;)

No comments: