Tuesday, August 9, 2011

farmor og farfar





se min smukke lille mille

der kommer dagmar, min farmor og mille gående på badebroen


er det ikke en skøn skrivemaskine? det er en min farmor har stående oppe ovenpå, hvor mit og dagmars værelse ligger. jeg får altid sådan lyst til at tage den med hjem, til skrivebordet (selvom jeg ikke har et skrivebord....)

så er jeg hjemme, fra min farmor og farfar, igen. min lille fætter tobias (eller store fætter, vil han jo helst kaldes. 6 år, så er man en stor dreng!) var sammen med os, nede hos dem den her gang.
jeg elsker at komme ned til min farmor og farfar, der er bare hyggeligt og rart at være - selv når min hund  mille (eller jeg siger bare hun er min, men i virkeligheden er det min farmor og farfars hund) kan finde på  at hoppe op, uden grund og bare gø af vinduet.
jeg har altid været hos min farmor og farfar, specielt i sommerferien har jeg været meget hos dem, når min mor ikke har kunnet tage fri. men i år har vi kun kunnet være hos dem i de her 3 dage, lidt sørgeligt at vi ikke kunne være der længere. men...
når jeg så tænker på at jeg skal starte på min nye skole i morgen, er det måske også helt okay at være hjemme igen :D

traditionen tro var vi selvfølgelig nede på havnen og få en is. derefter var vi på stranden og gik en tur med mille, mens min farfar sad i bilen. tobias fandt et af de "farlige" 'kviksands-huller', der skulle vi selvfølgelig lige lege lidt.

igen igen, har min dejlige fotograf dagmar, været på spil og har taget de dejlige billeder.

håber i nyder den sidste bid af sommerferien
- love freia

No comments: