Wednesday, August 10, 2011

første skoledag!


jeg vågnede her for et kvarter siden og prøvede virkelig at falde i søvn igen, men det kunne jeg altså ikke. jeg er alt for glad og spændt.
for omkring to uger siden skrev jeg på min facebook om sommerfuglene i min mave, og det er ikke fordi de er blevet mindre eller flakser mindre rundt dernede... det er helt vildt!

sangen er en der betyder rigtig meget for mig, og de sidste 2 måneder har jeg forestillet mig at "today  my life begins". ønsk mig held og lykke.. :D

det var alt fra mig her til morgen
-love freia

PS. jeg ved altså ikke hvad der er galt med tiderne her på min blog! men i hvert fald så er klokken ikke 22 et eller andet, men 6:50

2 comments:

Simone said...

Fin blog du har og er nu fast læser :)

http://missimone.blogspot.com/

freia - katarina said...

nej hvor hyggeligt at du har lyst til at læse med om mig ;)

smutter ind på din blog, her en af dagene :)