Thursday, August 25, 2011

smukke sange, hovedpine og sommerminder

her klik lige ind på tamaras sange inde på soundcloud. jeg syntes de er så smukke alle sammen! tænk hvis vi alle i koret kunne være så gode som hende... men hvis man bliver så god af at øve og øve og øve, ville jeg med glæde øve mig hele mit liv! min ynglings af hendes sange er "studygroup", jeg syntes den er så fin.



her har i nogle fine billeder fra fuck bloggers:


jeg syntes bare det var sådan et sødt billede! og jeg satser da lidt selv på at få et lille kreativt barn, der vil sidde ude i haven og høre musik og male/tagne/eller what ever hun gør. som jeg da også gjorte da jeg var lille og stadig gør. jeg syntes det er så skønt at blive opslugt at musikken og ens tanker og malerier, tegninger og små tekster.


det her billede syntes jeg bare passede så fint når vi nu skal på stranden i morgen. det bliver nemlig godt vejr - i mandags sagde de helt op til 30 grader, så vi  stoler på mandagens vejrudsigt... plus at jeg vil godt have saltvandskrøller bare en gang mere i år! eller måske flere gange... jeg overvejer nemlig at vinterbader, det er jo så sundt, og så bliver det også nemmere om sommeren at hoppe i vandet, fordi det ikke er så koldt som om vineren.
men ja ja, det er nok endnu en af mine skøre tanker, som bare forbliver tanker... men det er da heller ikke så tosset at have tanker - det er jo dem der er med til at gøre mig til mig, og dem der en dag vil gøre mig rig, fordi jeg opfinder et eller andet smart...



i sommerferien var jeg oppe i sommerhuset sammen med min veninde caroline. jeg ville så gerne sove en nat ude på terrassen, med myggenet, tusind stearinlys og stjerneklar himmel. kan i lige forestille jer hvor fantastisk det ville være?at vågne op til fuglesang og åben himmel? og når man enda har slæbt sin seng ud på terrassen, har man også sovet rigtig godt.
men den drøm gik i spåner fordi caroline nægtede at sove udenfor sammen med mig... 
derfor er det her lille fine billede et slags minde, eller hvad man nu siger, til det vi aldrig fik gjort i sommerferien... - men som vi gør næste år! om jeg så skal tape hende fast til sengen med gaffatape! 



nårh men ja. idag har jeg ikke lavet meget andet end at være i skole og sovet.
siden igår efter kor (apropo kor... så fik vi ikke sunget "give us a little love". øv øv, nu havde jeg lige øvet mig for vildt på den, og jeg havde bare glædet mig til at synge den...)  har jeg bare haft så stærk en hovedpine - det får jeg somme tider, men det værste er nok at det en af de der hovedpiner der ikke kan dræbes af panodiler. når jeg får de anfald må jeg bare vente og vente på at den går væk. her i løbet af de sidste par 'hovedpine-anfald' har jeg fundet ud af en metode til at få den nogen lunde væk - søvn, søvn og søvn. så det var det jeg lavede idag - i skole til smerten blev helt uudholdelig, og så gik jeg hjem og sov.


love
- freia

ps. jeg ville ikke have noget imod hvis du skulle have lyst til at blive min follower.. hvis du har en google konto er det let nok, så trykker du bare på knappen der er magen til den her, som ligger til højre for det her indlæg, ved det første billede :





No comments: