Wednesday, August 24, 2011

i'm a survivor

mit liv er ikke sukkersødt. jeg er ikke perfekt. mit liv er ikke perfekt. jeg har også sår. - ligesom alle andre mennesker også har.

men jeg er en 'survivor' og en 'forgiver', det er derfor jeg står hvor jeg står i dag.
jeg har store sår, de vil hele, fordi jeg har en familie der elsker og stoler på mig, og fordi jeg har venner omkring mig hele tiden, som får mig til at grine og smile og bare generelt får mig til at være glad. alle mine venner hjælper mig til at få den rigtige freia frem i mig. den freia jeg har savnet, den freia jeg ikke har kunnet finde længe. den freia der er mig.

på min blog har jeg valgt at skrive om de positive ting i mit liv. fordi jeg lever efter de positive ting i mit liv, fordi det ikke nytter noget at køre fast i de samme ting, eller at leve i fortiden. for fortiden er en del af dig, men det er fremtiden og nutiden altså også.


det syntes jeg bare at i skulle vide.
alting har en modsætning, og alting har en ende. så lev i nuet og følg den rigtige vej -  den vej du føler er den rigtige.

livet har sine op og ned ture, jeg er helt klart på en af opturene, og det regner jeg med at være noget tid endnu! når det så vil gå ned ad bakke igen ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, men det finder jeg vel ud af til den tid.

jeg er lykkelig og glad lige nu og her, igår og i morgen!


 kunne ikke lige finde musikvideoen... men den her er vel også ok..

2 comments:

Anonymous said...

Du er en hård banan, det må jeg gi' dig min skat!

freia - katarina said...

syntes godt om!

(det sagde hun også igår....)