Tuesday, August 23, 2011

det er sgu hårdt at være teenager!

hej med jer igen :)

nej ingen billeder af igen idag... men her er en video, som min helt fantastiske veninde, fra min klasse som jeg ikke har kendt i kortere tid end en uge, havde på sin fine nye lille blog... haters gonna hate  den må næsten blive "the song of the day"


 med mindre "the song of the day" skulle være:


jeg tror de begge to passer meget godt til idag! den første fordi den er skøn, og den anden fordi jeg overlede på en mountainbike på en mountainbike-tur!

fuck den tur var uhyggelig! (og ja jeg skrev ordet fuck, det er et ord jeg godt ved jeg ikke bruge eller bruger tit... men altså jeg er teenager ikke? og at trodse reglerne er jo ens job som teenager ikke? jo, det er det!) det er ikke fordi jeg er kommet hel hjem.. tvært imod, jeg mangler både arme og ben, og følelse i måsen. sådan en mountainbike-tur slider altså på en..
nej altså faktisk, så syntes jeg at det var lidt fedt at cykle og flytte en den grænser. jeg tror at jeg har cyklet ned af så stejle bakker og skrænter som jeg aldrig ville havet drømt om at bare gå ned af! faktisk så fedt at jeg overvejer at tilmelde mig nogle "mountainbike-weekend-ture" på ungdomsskolen, jeg mener også der var noget med at min veninde marie (hende med bloggen og sangen "somebody i used to know"), astrid og anna også ville med... det skal nu nok blive hyggeligt!

ellers har min dag bare gået med at sidde og grine med marie og astrid på mit værelse - som åbenbart er blevet dybt "Freia's Place" på facebook.
så hvis du ser noglelidt underlige statusopdateringer på facebook, er det bare fordi jeg har været sammen med pigerne - de gør bare et eller andet mærkeligt med mig, så behøver jeg ikke at drikke mig halvt fordøjet i et eller andet for at blive lidt mærkelig ( men hey! sådan nogle venner har vi da alle sammen ikke?!)

det var alt fra mig idag
love - freia

hey du! inden du smutter videre så hør lige den her sang som jeg fandt mens jeg sad og skrev det her indlæg. jeg syntes det er en ret fin sang og kom straks til at tænke på mit kor... hvem ved, måske synger vi den her en dag? den har i hvert fald noget fint rytmisk i den!


den er så den sidste "the song of the day" ;-)

No comments: