Monday, August 22, 2011

travlt med alt muligt andet!



her er lige en lille lady gaga som jeg har haft på hjernen lidt tid nu....

så har jeg vel haft travlt igen.. men altså jeg har jo bare lavet så meget, og blevet tættere på nogle dejlige mennesker fra min årgang :D

jeg ville meget gerne sætte nogle billeder ind, meeeen.... det ville være tarveligt, ikke mindst fordi vi (mig, anna, astrid, marie, maria og alexander) så, så forfærdelige ud med eyeliner i hele hovedet, og også fordi det ville være mega pinligt, også for mig - mit værelse så helt forfærdeligt ud...

så sidder i og tænker "arhhh... hvor slemt kan et værelse se ud?" men det kan altså så rigtig slemt ud, med popcorn, sko, tøj, lagner, madrasser, neglelak, makeup og støv på gulvet... (nu skal det lige siges at jeg normalt ikke er en person der roder meget, eller ikke gør rent. men jeg har bare ikke fået gjort det store siden i fredags, jeg mener det har jo været godt vejr hele weekenden, så ryder man ikke op vel?)  men i hvert fald kan man godt sige at mit store "sleep over" eller hvad det nu var gik rigtig godt! i hvert fald var det rigtig dejligt at lære folk at kende sådan ordenligt!

ellers har jeg fået weekenden til at gå med at tegne skitser til min skole-fest-kjole    - som foresten førts er om  måneder.... men når man ike har haft skolefest på sin gamle skole, og man aldrig havde regnet med at få, ulighed til at være med til et, så jeg glæder mig bare mega meget! - billeder at skitserne følger en anden dag, når der er bedre belysning til at tage dem.

godnat alle sammen !

love - freia

PS se lige et skønt skønt billede af sisi og min lille fætter daniel, er de ikke bare dejlige? billedet er taget fra min konfirmation.





No comments: