Friday, December 30, 2011

nytårs glimmer kjoler

1 - asos   2 - nelly, men den er desværre udsolgt  3 -  asos   4 - asos  5 - designer dresses  6 - nelly  7 - asos

min dejlige veninde edith havde set min palietkjole og var vist nok forelsket ved første øjekast.. derfor tænkte jeg på hende da jeg på hende da jeg lavede denne collage, og når det nu er nytår i morgen tænkte jeg at at det var en god idé med lidt inspiration til jer derude.
give away er på vej - men jeg skal lige lave den først. som nogen af jer ved så har jeg kun lavet hjemmelavede julegaver, så give away'en bliver også hjemmelavet.
nu skal jeg i frederiksberg centret med min mor, så pøj pøj.

love-

6 comments:

Unknown said...

2015-7-22 xiaozhengm
air force 1
tory burch handbags
cheap jordans for sale
ray ban sunglass
michael kors
pandora outlet
coach outlet
fitflops outlet
coach outlet online
coach outlet
ray ban sunglasses
jordan pas cher
true religion sale
oakley sunglasses
kate spade uk
ray ban sunglasses
true religion jeans
fitflops sale clearance
oakley sunglass
chanel online shop
michael kors
oakley sunglasses outlet
mont blanc pen
cheap jerseys
gucci outlet online
gucci uk
ray ban glasses
abercrombie outlet
michael kors
pandora charms 2015
longchamp outlet
soccer shoes
pandora charms
kate spade handbags
burberry outlet
burberry scarf
tory burch outlet online
michael kors outlet online
nike tn
ed hardy

Clipping Path said...

I'm personally a big fan of lovemywonderfullife blog. Thanks for sharing this post.

yanmaneee said...

christian louboutin outlet
golden goose sneakers
supreme new york
nfl jerseys
air max 2019
nike react
golden goose
fila disruptor
kd 11 shoes
longchamp handbags

yanmaneee said...

supreme clothing
kyrie shoes
moncler coat
moncler jackets
jordan shoes
off white nike
jordans
moncler
golden goose
golden goose

shete said...

replica bags from china free shipping replica hermes bags v6q66r4d64 replica bags china replica bags in uk see b1s34m5k07 replica bags sydney replica bags louis vuitton visit m3a15u9u41 replica bags turkey

shesloth said...

replica bags thailand hermes replica n9c06q2k28 replica bags in uk replica bags in london her comment is here g3x90i0b58 replica bags wholesale click for more info k4e93a7a68 bags replica ysl replica bags cheap v1h99b8v35