Wednesday, April 4, 2012

at last i see the light


the med honing, disney film og det nye elle - så bliver det nok ikke mere luksus at være halvsyg!
det er nu 10. gang i træk, at jeg er spolet tilbage til den helt fantastisk smukke scenen, hvor lanterne flyver afsted. fuld lyd på fjernsynet, så man får hele disney magien med sig, og med naboer der nok snart er ved at være trætte af mig... men når man var syg igår og stadig er en smule syg idag, så syntes jeg at man har fuld ret til lidt mere - specielt når det er ferie...
igår var jeg så heldig at få overtalt min mor til at købe hele to disney klassikere ! så lyder min samling på 7 disney klassikere, da jeg også fik 3 i fødselsdagsgave, for 3 uger siden. nu mangler jeg kun 43 film - og det er da ikke så lidt er det? eller jo måske... og mange penge er det også, ca 4300 kr... hold da op, det alligevel mange penge! måske jeg skulle begynde at kigge lidt på det brugte market, hvis jeg også skal have råd til et par farverige og måske endda blomstrede jeans, her til sommer.
love - 


No comments: