Saturday, March 31, 2012

shopaholic

tubetørklæde - DIY   a-shape jakke - peak performance   shorts - h&m   taske - prada   støvler - et eller andet sindssygt udsalg engang i vinters 

eftersom jeg havde fået en opringning i morges, om at jeg ikke skulle passe børn alligevel, og at teaterøvningen ( kom ind og se os spille skatteøen den 25 - 26 april på østerfarigmarksgade skole! så støtter du både vores lille teatergruppe "de vilde svaler" og dansk flygtninge hjælp, da halvdelen af vores indkomst går til det. du kan bestille billetter HER) var blevet til at vi alligevel først skulle øve i morgen, besluttede jeg mig for at tage med på den spontane malmö-tur. jeg var enig med min mor, sis(LINK) og min mors veninde, efter vi havde fået vores kaffe, at der  the powershopping kunne begynde - og så er det jo så smart at have sin mor med i byen, specielt når pengepungen ser lidt tom ud.... 
hvad jeg fik købt skal jeg nok vise, om det bliver i morgen eller først når det kommer i brug, ved jeg ikke helt. men på bloggen kommer det hvert fald. pøj pøj.


love - 


No comments: