Sunday, February 19, 2012

10 dage går så forfærdeligt hurtigt.....

jep, i har set den her video for en ca. måned siden. men den lille fyr her har jo været en stor del af denne uge - jeg tror enda vi har hørt 4 timer...

så fik jeg lige samlet et par billeder, ud af de millioner der er blevet tage i ugens løb. udover disse billeder er der blevet lavet så meget og sket så meget at man nok aldrig vil kunne fortælle det hele. men hvis man skulle nævne nogle af det vigtigste vil det nok være; salmiakis (vi har nok spist mindst 10 hver...), katte - mange katte, thumbs up, kage bagning, de to sneslotte som vi har formodet at få bygget (de får et helt indlæg for sig selv), historien om marina fra min gamle tyskbog - spørg mig ikke hvorfor(!), grineflip, grimme billeder (som ikke får fornøjelsen af...!), kortspil, uno, klokken 21:30, vanddrikken, tegne, tegne, tegne, min fætters skolefest (det er ham med hestehalen der står og klapper) og meget meget mere! som dagmar min lillesis nok vil fortælle om på sin fine lille blog, og jeg tør næsten love jer at der vil der komme mange flere billeder her fra ferien.
det var vist nok roman for denne gang. pøj pøj.

love - 



3 comments:

DAGMAR said...

Du glemte thumbs up! :O (Y)

Anonymous said...

Nej et fint indlæg! Jeg fik det største smil på læben da jeg så tegningen af mig og Nugga! Åh jeg elsker min lille dværg <3 <3 <3 Jeg glæder mig til at se noget mere til nogle snelandskaber! Det er ellers nogle skide fede billeder hende Dagmar tager ;-) Keep up the good work ladies

freia - katarina said...

så er det rettet damsen!

uhh hvor godt at Svend begyndte at smile - så bliver lørdag måske ekstra god, hvem ved?.... snelandskaber på vej - hold øje med dimsens blog(-;
we'll do what we can to please the Svend <3