Thursday, February 23, 2012

smil

blev det ikke et lidt sjovt billede? jeg sad og legede lidt på photobooth før jeg besluttede mig for at det nok var på tide med et indlæg

siden sidst har jeg - sovet. nu sidder jeg igen parat til drømmeland i min dejlige seng i min ynglings pyjamas på, med fletninger i håret og med et smil på læben. smil, ja dem har der været mange af her midt i trætheden i løbet af ugen, for der er så mange små ting at glæde sig til! først og fremmest er der min give away der højst sandsynligvis vil blive sat  igang herinde på bloggen i løbet af i morgen, der er den blog award som  jeg er så heldig at have modtaget(!), der er biografturen i morgen med nogle skønne tøser, der er familiefødselsdagen i jyskernes land på lørdag (og i vores familie fester spares der absolut ikke på høje hæle og vildt hår, så i kan godt se at det her kun kan blive sjovt!), der er alle de indlæg jeg har tænkt mig at lave med alle de skønne skønne billeder som min sis (link) har taget og der er så meget mere at glæde sig til.
nu vil jeg ligge mig til at sove så jeg kan komme tættere på alle de små dejlige ting. pøj pøj.

love - 

No comments: