Thursday, December 29, 2011

in time



sådan ser det ud når pigerne og jeg er i biografen. fødderne smækket op på det næste sæde, popcornene spist færdig inden reklamerne er slut, og væske drikkes der meget af - jeg drak vand, det er anna vitaminvand i ser på billedet (foresten er det også anna der har taget billederne, spring over på hendes fine blog "big girls don't cry" HER ). 
har i noteret flere end to par sko? ja, men altså det er jo fordi at når to skal i biografen ender det tit med at blive en stor tur. på en eller anden måde formår mine piger at snige sig med ind til alt. fx idag var vi 5 piger ude - og det var også rigtig hyggeligt (også selvom der blev kastet med popcorn i hele salen. bare fordi jeg kom til at kaste en håndfuld over på elina (som ses på denne blog HER), ups....)

nåh men nu vil jeg hoppe i nattøjet og sætte en lille film på. pøj pøj

love- 




2 comments:

Anna said...

Hyggelig blog du har! :) Følger dig nu! Måske du har lyst til at følge mig? :)
www.abitofmebyanna.blogspot.com

Btw. Super fedt at man kan trykke, at man får lyst til kage! :D

freia - katarina said...

tak! :-)
jeg kan ikke se at du følger mig:-(
men jeg vil da liiiige hoppe forbi din blog alligevel :-)

hahah tak igen:-D