Thursday, December 29, 2011

genbrugsbutikken på falkoner allé


igår viste jeg jer lige kraven på skjorten som jeg købte. nu har jeg fået taget nogle nogen lunde billeder til jer.
lige nu sidder jeg stadig i nattøj, og bliver helt fortryllet af mit klokke-engle-spil. jeg sidder og opdigter historier til de fire små engle med trompertene. jeg bliver helst nysgerrig efter deres liv som engle. hvad har de lavet før i tiden? hvordan er de havnet her i min stue på klokke-spillet? hvordan er den øverste engel havnet deroppe? er det fordi den er en slags "over-engel"? eller var det bare tilfældigt at den kom derop? hvorfor blæser de i tromperterne? er det for at hylde det nyfødte jesus barn? eller er det bare fordi de godt kan lide at lave musik sammen?
tænk at så mange spørgsmål kan komme ud af et lille klokke-engle-spil. jeg har lavet for meget ingenting idag tror jeg...

love - 

No comments: