Monday, November 7, 2011

sådan... ja sådan lidt sådan

 er jeg den eneste der er faldet over de her typer billeder? jeg elsker dem! - og jeg kan ikke huske hvad man kalder dem... 

her til aften har jeg lavet sådan lidt af hvert. først og fremmest så faldt jeg i søvn til slutningen af tintin... min plan var ellers at ødelægge oplevelsen for jer andre der ikke har set den endnu, med at afsløre slutningen (eller.. noget i den dur), men sådan skulle det ikke gå. jeg forstår det ikke helt selv. hvordan i al verdenen kan man falde i søvn når en film for alvor begynder at være spændende? i'll blame it on the penicillin - som jeg tog den sidste af igår...
any way, den lille ligegyldige ting jeg ville fortælle jer om var, at jeg har tilføjet lidt her til bloggen idag. sådanne små ring som man egentlig ikke ligger mærke til, med mindre man selv har siddet et par timer og lavet det om og om igen, så det blev sådan nogen lunde perfekt. sådan nogle små ting som:
etiketter, reaktioner, fine bemærkninger.
nede i sidefoden (flere ting og sager) har jeg også fået lavet en smule om:
freia (om mig), de læsende fabeldyr, følg med via e-mail, sidevisninger og hvad fabeldyrene blev fanget af. jeg overvejede også at tilføje et mariospil... men valgte at lade være...... selv sad jeg og spillede en halv time, hihi :-)
hæhæ, det her blev til et  lidt random indlæg... men sådan er det jo some times...! godnat til alle enhjørninger og fabeldyr der læser med. nu vil jeg se om jeg kan få lidt søvn... både i lejeligheden over mig og under mig, på værelset ved siden af og i den anden ende af lejeligheden snorkes der, hvordan søren kommer jeg nogen sinde til at få noget søvn, når huset ryster?!

love - freia

No comments: