Tuesday, November 8, 2011

månen er så pæn her til aften

marie proppede sine hovedtelefoner i ørerne på mig og jeg syntes da at det da var en lidt fin sang - specielt starten

jeg sidder inde på min mors værelse i mørket. lige pludselig var månen og stjernerne kommet frem og jeg blev halt bange for at klokken var blevet aften. men det var det altså ikke - klokken er kun kvart over fem. hvor er det dog sørgeliget at solen allerede har rejst langt væk... men også lidt hyggeligt ikke? så er det tid til at finde kakao kopperne frem og tænde 100 stearinlys og bage en kage, og bare tøffe rundt i sit nattøj når man kommer hjem fra skole. ja, sådan tror jeg jeg vil holde alt oppe (også vægten...... men helt ærligt, det er kun vinter en gang om året, næsten da...) her til vinter.
nu syntes jeg din opgave vil være at smutte ind på  svends (marie) blog HER og komme til at grine lidt - hun er da sjov det pigebarn. for jeg skal downloade lidt til min nyanskaffede iphone:-)

love - freia

No comments: