Monday, May 28, 2012

Weekenden der bare forsvandt under fødderne


- koldskål med jordbær til morgenmad - så det sommer!
- mor-datter-aften med grill og hele baduljen. når hende søsteren(LINK) er hos en veninde, så må man godt ting og sager!
- is med sis - det rimer! (find link til hendes blog over billedet) 
- jeg stjæler min mus' solbriller (kig i parentesen over billedet, hæh)
 - når jeg ikke kan dy mig og bliver nødt til at se en af mine elskede disneyfilm.

sådan nogle lange weekender ender jo altid med alligevel at være de korteste, syntes jeg. lige pludselig er de bare væk! men jeg må sige at denne weekend har alligevel været noget for sig. jeg blev jo "genforenet" (hvis man overhovedet kan kalde det det, når man kun har været adskildt i 6 dage...) med min kære lillesøster(LINK). jo hvin og skrål hørte jeg, fra mit tilflugtsted for solen, under havebordet på græsplænen - min søster var kommet hjem og havde opdaget mine græsgrønne beskidte tæer under bordet, ja hun havde nær væltet det hele. lange kram og lystig snak om hvad der var sket hist og her i løbet af ugen gik der en del tid med. jo, "genforeningen" med min mus har nok været højdepunktet her i weekenden (hvis ikke hele ugen højdepunkt.....).

hvad har i lavet her i weekenden?

love - 

PS. instagram er nu en dejlig mainstream ting.... men jeg arbejder som en gal på sagen med at få lokket nogle af de smukke billeder fra lejrskolen, som min søde veninde har taget, ind på min computer...

3 comments:

A + K = ♥ said...

Søskendehygge er altid i højsæde hos mig også - godt I fik det fejret med en is (;

- Anne

Mille said...

Det lyder rigtig hyggeligt som din weekend har været :)
Den lille pinseferie forsvandt også hurtigt for mig - det synes jeg er lidt trist..

freia - katarina said...

Anne
ja der findes næsten ikke noget bedre end søskendehygge! håber at du også nåede en is i forbifarten (-:

Mille
Det var den bestemt også! ja sørgeligt er det når det hele går for hurtigt!

love
freia-katarina