Sunday, May 27, 2012

hoppende tanker der bare vil ud


jeg er lige vågnet og lægger mærke til den store kontrast fra mit hvide sengetøj til min egen hud. jeg er godt nok blevet brun på den seneste ugestid. sådan nogle lejrskoler med en dejlig årgang gør åbenbart noget ved en. jeg er giga træt men humøret er højt. jeg kan næsten ikke vente til at skulle komme i skole igen, så jeg kan gense alle de skønne ansigter. dem som jeg har været sammen med 24/7 de sidste 5 dage. dem jeg har tilbragt så langt tid med de seneste 10 måneder. og det er nogle af de underligste mennesker jeg kender, og som jeg holder en meget stor del af. 
vi var taget den laange tur til sønderjylland, med et langsomt skoletog og med kogende busser. men endelig nåede vi til løjt feriecenter - midt ude i det sønderjyske bøhland. trods forvirring med kufferter og nøgler nåede vi op til vores hytter, intetanende om de fem eventyrlige dage der ventede forude for os. 
jeg var i vandet hver dag - og ja, det var skide koldt.. men jeg havde nu engang lovet min søde svend aka marie(LINK), at komme i vandet med hende hver dag, så i vandet kom jeg! endda også to gange den sidste aften, både kl fem og halv elve. jo en frisk en, er jeg da engang imellem. men is og jordbær var også noget der blev spist meget af hver dag. og når en dejlig en, lister sin sex-and-the-city-boks op af tasken bliver der ikke andet end jublet fra alle hjørner af hytten. minsandten om sex and the city ikke også blev en yndlingserie hos nogle af drengene? 

lige nu sidder jeg egentlig bare med alle de dejlige minder løbende rundt inde i mit lille søvndrukne hovede, og så venter jeg på at min aller kæreste sis(LINK) kommer hjem. jeg savner hende sådan. 

hvordan har i derude nydt denne solskinsrige uge?

love - 

No comments: