Friday, May 18, 2012

DIY - højtaljede boyfriend cut shorts

 
jeg vil sige at buskerne ser ret normal størrelse-agtig ud på billederne - det kan jeg infomere jer om at de ikke er....

her forleden var jeg forbi en hyggelig genbrug'er i vanløse med annapigen(LINK). længe havde vi talt om at klippe nogle alt for store bukser til shorts. og da der er lejrskole i næste uge var det da oplagt at have nogle "sprit nye shorts" at danse rundt i, i solskinnet. så ja forleden dag blev det så til og her har i resultatet. vores planer var også at sætte milloner af nitter på vores nylavede shorts, men da min konto lyder på de omkring ikke så meget over nul og at det tager en krig at få dem sendt hjem fra ebay, besluttede vi os for at vente med nitterne til en anden dag.
måske hvis jeg orker, og hvis jeg kan få min søster til at hjælpe mig med noget fotografering, vil jeg aflægge et billede af shortsene i brug en af de kommende dage.
luftkys og alt muligt til jer derude - nu skal jeg læse, for bogen skal være færdig inden længe.

love - 


 PS. jeg har nogle problemer med at få mine billeder i den størrelse de plejer - GUD hvor er det irriterende! nåh, men ja, drik noget kaffe, stå op af sengen, kig ud af vinduet og smil til alt den dejlige solskin.