Monday, April 16, 2012

træthed


teaterøvning, hyggelige aftner hos Svend(link) hvor man kun fik sovet et par timer, familie fødselsdage, biograf, sofies konfirmation og teaterøvning og teaterøvning og teaterøvning

De vilde Svaler(link) - altså min teatergruppe, er bestemt noget der fylder en heeeel del i disse dage. billetsalget sluttede igår, og det siger også noget om hvor tæt premieren egentlig er. 9 dage. det er næsten skræmmende... kun 9 dage til det hele går løs. 9 dage til at vi skal optræde for hele 300 mennesker! om jeg er nervøs.... jo, i skrivende stund begynder det at kildre en smule i maven. jeg prøver at lade være med at tænke for meget over det, for helt ærligt er jeg en smule bange for at gå helt i panik... men 9 dage har jeg endnu til at vænne mig til tanken om et publikum, som jeg indtil lige nu ikke har skænket en eneste tanke. ikke smart........... nåh, men rigtig, rigtig godt ender det jo med at blive trods mine pludselige mindre rædsler - om vi bliver verdenskendte tvivler jeg dog alligevel en smule på.
nu vil jeg smutte i seng, tror jeg - har brug for at få indhentet de mange timers søvn jeg missede i weekenden...

love - 

2 comments:

Mille said...

Jeg har det på samme måde for tiden :)
Øver musical på min skole som vi skal opføre om to dage. Jeg kan mine replikker rimelig godt, men jeg er alligevel hylende nervøs. Nervøs for menneskerne der skal kigge på og om jeg går i stå. Men det er en okay måde at være nervøs på, nu hvor alle er det :)

freia - katarina said...

uuhhhh jeg håber det gik super godt!!!!
men at være nervøs er kun en god ting, tror jeg nok.. jeg mener, for hvis man ikke er en smule nervøs, så tror jeg ikke man går nok op i det (-: