Saturday, April 21, 2012

den dag man ikke havde tid til at skrive en overskrift.


jeg hiver mig lidt i håret for at få det til at gro lidt hurtigere, og prikker mig selv på skulderen for at få mig  til at lave den fysikrapport. tager en slurk af min kaffe og stirre håbløst på skærmen. ja, faktisk er det jo ikke så svært - man skal bare i gang og så kører det ellers derud af. men lige nu har jeg egentlig bare lyst til at grine af mine, måske en smule sindsyge, kommentarer til folks statusser på facebook. eller til at klippe den video sammen om vinderen af min giveaway (nej nej, den har jeg ikke glemt - min give away, selvom det er ved at være en uge siden jeg skulle havde trukket vinderen...). 
nej. nu kan det altså ikke udsættes længere. Venus venter på at blive rapporteret. 

love - 

4 comments:

Anna Sofie Kjær Svendsen said...

vi får også på fredag til at lave opgave om planeterne :-)

freia - katarina said...

hahahah! nu har jeg lavet den, hahahahah!
men tak alligevel! hihi

Anna Sofie Kjær Svendsen said...

det var så lidt, så har du bare ikke noget at laver i fysik :-))

freia - katarina said...

man kan altid sætte noget ekstra på og få 12(-;