Sunday, April 8, 2012

that goddamm beautiful thing!


se nu dette helt fantastisk smukke lille svenske skrivebord! det var et jeg forleden dag fandt på loppemarkedet i forum(billeder fra markedet HER på sis' dine blog). ned til 500 kr fik jeg forhandlet det til - det er en helt rimelig pris for så smuk en ting, syntes jeg. jeg er bare helt forelsket i det, og allerede nu har jeg tilbragt alt for meget tid med det.... skuffen er helt perfekt i størrelsen, jeg vil både kunne have skriveredskaber og min computer i den. alt i alt elsker jeg alt ved min nye lille smukke genstand på mit værelse -  btw var det også den jeg refererede til i glædesring nr 11.

jeg undskylder det sidste indlæg........... det var min svend(LINK), som havde knækket koden til min lille uskyldige blog, der åbenbart skulle hackes lidt på.

find min give away HER



love - 

No comments: