Thursday, April 5, 2012

et fantastisk sted!


jeg er lige kommet hjem fra et lille stykke af paradiset - min mors venindes, og egentlig også min veninde, skønne skønne nyrenoveret sommerhus i tisvilde. anette(LINK) har sådan en dejlig boligindretning, som jeg har prøvet at fange en lille smule af gennem linsen på min iphone - dog bliver kvaliteten ikke helt så godt som den min sis(LINK) dejlige kamera kan præstere... jeg er sikker på at hun også snart poster et par billeder fra sommerhuset.
der var specielt en skøn detalje jeg bare ikke kan få ud af hovedet(!), men den vil jeg først dele med jer når jeg har fået lavet noget ligende...
nu vil jeg skynde mig ud af døren, for jeg er allerede en smule sent på den (typisk mig...) - jeg skal mødes med en dejlig pige af slagsen nemlig.

find min lille give away HER

love -


No comments: