Sunday, March 25, 2012

festøv oplyst af felys i en fehule


jeg sidder i mit værelse, i min lille hule, i den fjerneste krog og læser. "the hunger games"'s ord lyser mit op i mit ansigt fra min lille iphones skærm. jeg holder en enkelt lille pause fra de fortryllende ord og kigger op på min ny-opsatte lyskæde, som min mor havde med sig hjem fra thailand. da hører jeg et lille "klik". det kan ikke være en anden end min sis(LINK)  tænker jeg. hun er blevet tiltrukket af det lyserøde lys, der spejler sig i mit vindue, og har listet sig ind på mit værelse. hende min sissi gør mig, med et smil om læben, opmærksom på at jeg ligner lille en fe, der som jeg sidder i lyset fra de små lanterner. jeg giver efter som den lille fotografs model et par minutter, før jeg genoptager min læsning.
godnat i mennesker rundt omkring - husk at stille viseren en time frem, og lad være med at være alt for natteravn (som mig) pøj pøj

husk min lille give away(LINK)

love - 


No comments: