Wednesday, January 25, 2012

maybe i am a blondie sometimes...






jeg fandt lige den her på mit roede sminkebord. det var en jeg fik i julegave, og budskabet passer måske alligevel meget til mig.....  nåh men i hvert fald så er det en fin lille gul lipgloss der både lugter og smager af citron.
til drama gik der en mere grease i det i stedet for vores eget stykke... men sådan kan det jo gå. jeg elsker grease... det tror jeg der er mange der gør på denne lille dejlige jord. jeg får helt lyst til at tage min læderjakke på når jeg skal til kor (om faktisk ikke så lang tid, så jeg har tralvt...), men min skønne lange uldjakke kan også gå ret meget an.

idéen med at komme med et farvet og så et sort hvid billede kommer fra bloggen "stilhed før storm"  - klik dog lige forbi den skønne blog!

pøj pøj.

love - 


No comments: