Tuesday, December 27, 2011

papirs-kjoler

sangen er sunget af mit kor. jeg har haft den på hjernen her de sidste par timer, så jeg syntes i også lige kunne få den på hjernen..

i børnehaven har jeg tit sat et par projekter igang, bl.a. også at lave en papirskjole. den kjole blev mindre pæn og var umulig at få på, men tanken om en papirskjole har jagtet mig siden. derfor, da jeg havde hoppet rundt på lidt forskellige sider her til aften, blev jeg så eventyrlig glad, da jeg fik øje på de her skønne kjoler. de er godt nok ikke lavet af papir, men tanken er der og specielt den øverste ligner noget af H.C. Andersens papirklip syntes jeg!
tanken om papirs-kjolen summer rundt i hovedet på mig, og jeg har bestemt ikke tænkt mig at slippe idéen. jeg må på jagt efter noget papir lignende stof (that may be mission impossible... but who knows?   måske dukker jeg op til næste års skolefest i en kjole inspireret af det øverste billede?).  den kreative mig vil ud igen! - og hey btw. måske jeg skulle vise jer lidt af det "DIY" jeg har lavet her på det seneste, hvad syntes i? 
godnat og sov godt

love - 


1 comment:

mcreysme said...

Get More Info dolabuy.co view publisher site you can try this out you could try these out site web