Wednesday, November 16, 2011

BREAKING DAWN!!!







lige nu sidder jeg i biografen og ser breaking dawn. min stemme er sikkert helt ødelagt af at skrige hver gang enten taylor eller robert popper op på skærmen.... ja jeg ved det godt, hvofor? hvorfor skrige når man kunne nyde filmen? ja det vd jeg såmænd ikke.... jeg er kun en lille forvirret twilight fan der gør som de fleste andre twilight fans!
nåh men jeg håber i har det godt her rundt omkring i verdenen (også jer i rusland! Также вы в России! google translate længe leve) ! jeg har det fint, tror jeg... eftersom det her er et planlagt indlæg så ved jeg det ikke, men jeg er jo i biografen og ser breaking dawn!  på nuværende tidspunkt som jeg sidder her i min seng inden jeg skal i skole, begynder jeg at få lidt travlt.... så i får lige et par stemning billeder, og så smutter jeg i skole. og for engang skyld er det ikke billeder taget fra andre blogs - dem her har min søster nemlig taget - dog ikke det af min veninde( er hun ikke smuk?)

pøj pøj

love - freia

No comments: