Tuesday, November 15, 2011

"How wonderful life is now you're in the world"



så sidder jeg her igen på mit værelse på min seng i månelyset med alt lyset slukket. jeg kigger ned på den stille gade. der går ingen til forveksling. der plejer altid at være nogen, på alle tider af døgnet syntes jeg. men det kan jo også bare være mig.
som jeg sidder her med måneglimmer i øjnene og stjernernes blinkende skygger i håret, kommer jeg til at tænke "how wonderful life is now you're in the world" som ellie goulding så fint synger i sin sang. ja for hvad ville min verden være uden alle de skønne mennesker jeg kender? ingen ting tror jeg. det er det jeg tænker, her efter at havde haft en lorte dag, hvor det hele bare gik galt - "how wonderful life is now you're in the world" så er jeg happy igen! hvor er det dog dejligt at have dejlige mennesker omkring os!
med de ord vil jeg sige godnat, inden jeg begynder på alt muligt pjat.

love - freia

ps. jeg skal lige huske at sige at "the swan princess" ikke er en disney film, som jeg vist nok kom til at sige den anden dag... det  forklare også hvorfor der er så mange der ikke kender den!

2 comments:

Anonymous said...

Sangen er fra Moulin rouge!

freia - katarina said...

det er nok endnu en film vi skal se sammen!:-)