Thursday, October 20, 2011

det var der allerede nogen der havde gjort...

så var det at jeg ville ind og skrive det indlæg, jeg var begyndt på tidligere, færdigt.. men det havde caroline allerede gjort - og det var da en dejlig overraskelse! som jeg jo nok egentlig allerede har afsløret så har jeg været sammen med min dejlige veninde caroline idag. vi havde det sjovt med at lave ingenting - og det er nok det vi er bedste til ;-)

i was about to finish todays post, when i realised that, that already was done - and not by me, but by my wonderful friend caroline!

loooove - freia


Fra Caroline til Freia   http://www.youtube.com/watch?v=RVGUwcw1JXQ
I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that’s not why I love you And I, I like the way
You’re such a star
But that’s not why I love you

You’re so beautiful
But that’s not why I love you
I’m not sure you know
That the reason I love you is you
Being you
Just you
Yeah the reason I love you is all that we’ve been through
And that’s why I love you

I love you Freia  fra Caroline <3

Stop kampene mellem bjørne og hunde.Hjælp os forandre fremtiden for bjørne.

No comments: