Monday, October 24, 2011

efterårs-billedspam

tegnet af min fætter på 6 sammen med min søster - læg mærke til "angry-birds-fuglen" i højre hjørne og på midten!


jeg faldt over den her skønne video, med en lille svensk vocal group, på facebook - enjoy!

ja, jeg ved det... hvad sker der? giga billeder og hvide toner... jeg eksperimentere bare lidt her på en sygedag... forkølelse er bare ikke en velkommen ven, men alligevel formoder den at slippe ind hvert år - lad os håbe det ikke videreudvikler sig til mellemørebetændelse eller halsbetændelse!
nåh men i hvert fald er der lidt billeder til jer derude, som min skønne sisi har taget nede hos min farmor og farfar, hvor hun den skønne unge  (det bliver hun nok ikke så glad for at blive kaldt... men det er nu altså sødt ment, og så lille er hun jo egentlig overhovedet ikke længere!) tilbragte det meste af ferien, sammen med vores to små skønne fætre.
i må have en fortsat forrygende mandag!


love -freia

No comments: