Tuesday, October 25, 2011

modekungen

1. collage er næsten udelukkende med ringe. specielt den med rosen er jeg helt vild med, måske kan den blive en erstatning for en rose ring jeg købte i london, som jeg har kommet til at bruge så meget at farven er ved at være helt væk... jeg elsker ringe!(men mellem dig og mig, har jeg et problem. mine finger ikke er helt slanke, og hurtigt kan komme til at se lidt buttede ud...) derfor kan der en være næsten magisk følelse i maven, når man finder en smuk smuk ring og den bare passer perfekt!
i højre side har i en fin lille tepotte-halskæde og et skønt skønt armbånd (den vagtsomme læser vil mene at have set korset-armbåndet før - og det er rigtig nok, jeg brugte det også i mit "prinsesse-indlæg")

2. collage er med 6 skønne kjoler i lidt oldfashion style og selvfølgelig med en masse blomster!

alle tingene er til at fine på den svenske netbutik modekungen - hvor et par skønne sko, jeg vil vise jer i morgen, også er fra

love - freia

No comments: