Thursday, September 29, 2011

tetris...

tetris er dog det mest uretfærdige spil jeg nogen sinde har spillet - eller i hvert fald da det var mod andreas fra min klasse! lidt god syntes jeg da jeg er... men omkamp bliver der da i næste uge, så jeg kan bevise at jeg owner til tetris!

så blev det næsten fredag igen.. ugerne flyver bare afsted jo! godt nok har jeg kun gået på min skole i præcis 2 måneder igår, men det uhyggelige er at jeg har det som om jeg altid har gået i klassen. og så alligevel ikke, for når jeg tænker over det, så føles det som om det var i går jeg startede. så nyt er det hele stadig for mig.
men i hvert fald har jeg ikke fortrudt et sekund af den tid jeg har haft her. jeg har fået så mange skønne nye venner at jeg ikke engang har fingre og tær nok at tælle på... og så er jeg bare så glad hele tiden - nej, jeg ELSKER bare mit nye liv! mit ny liv som teenager.

her er lidt musik til jer derude!

No comments: