Sunday, August 14, 2011

så gik der lige et par dage uden at blogge... ups

hej med jer
så er jeg startet i skole igen. det er bare fantastisk, jeg har mødt så mange skønne nye mennesker, som jeg bare glæder mig til at lære endnu bedre at kende! lige nu skal der rigtig meget til, for at få mit humør ned!
i dag var jeg på café den blå hund, med min lille sisi, vi fik lidt kaffe latte og chai latte. det var rigtig hyggeligt! i dag har bare været en rigtig power-søster-dag. :D
billedet der er taget her en af morgnerne hvor jeg vågnede klokken 5, jeg aner ikke hvorfor, men i hvert fald syntes at lyset faldt så flot ind... det ligner det ikke på billedet men mit værelse lyste helt guld, af den "ny-opstået" sol.




i går var jeg hos min gudfar, mikael og hans kone og to (meget livlige) drenge, og fik ret mange 'manolo blahnik coca-cola light's. er de ikke fine? jeg syntes de er så skønne.

det var alt fra mig idag
love freia

p.s. jeg syntes lige at i skulle smutte forbi min sisi's webshop på facebook, hvor hun sælger skønne smykker, som hun selv laver. desværre kan jeg ikke lave et direkte link til siden da det jo er på facebook, men hun hedder desmerdut - enjoy ;)

No comments: