Sunday, June 24, 2012

noget siger mig om at italien næsten fik mål før..


ugerne flyver afsted! allerede på fredag får vi jo sommerferie -ikke fordi vejret lige frem skriger "sommer"... og lige om snart en kort måned har mit lille fristed fødselsdag - hvor er det vildt hvor hurtigt tiden er gået(!)
lige nu sidder jeg med resten af familien og lader som om jeg følger en smule med i fodbold.. det har været en hård men god weekend syntes jeg. fest, lange køreture, shopping, skt hansbål i frederiksberghave(LINK) og fladen ud på sofaen - ja tak! nåh men ja, vil jeg daffe ud i køkkenet og muligvis lave mig en kop the.

love - 



2 comments:

Unknown said...

Flot blog! :)

Kig endelig forbi min, hvis du har lyst!
//Simone
www.ttomgang.blogspot.com

freia-katarina said...

tak simone! - jeg vil da lige hoppe forbi (-;