Wednesday, May 2, 2012

lykkeligt pigebarn

billede taget af Svend aka marie fra seduced(LINK)

sol, sol, sol! åhhh hvor er det dog bare dejligt! en smule farve tror jeg, jag har formodet at havde fået på min krop, her de sidste par dage - rart! så slipper man for at rende rundt og ligne et lagen. 
nu er det hele tæt på kan jeg mærke, sommeren, lejrskolen og sommerferien er lige rundt om hjørnet - 1,5 måned og så er der ferie! det bliver rigtig dejligt at have hele 6 uger hvor man ikke er tvunget til hver aften at være begravet i lektier eller at stresse over en halvfærdig præsentation. men helt ærligt, så er hver dag fra nu af og til om lang tid noget at glæde sig til. hele min lille verden er en smule perfekt lige for tiden - jeg kan næsten ikke være lykkeligere end jeg er lige netop nu i dette sekund. der er så meget at glæde sig til at jeg nærmest er ved at springe i luften.

love - 

No comments: