Thursday, February 16, 2012

part of that world


så kom frøkenen til ordenligt internet igen. desværre er frøkenen ikke endnu blevet kronet til dronning over narnia... wish i could be part of that world.... men næh nej, jeg kan få lov til at blive her i den normale verden, mens alle faunerne og enhjørningerne løber rundt inde i skoven på den anden side af klædeskabet. æv. dog fik jeg lov til at få et glimt af hele eventyret - hver gang jeg kiggede ud af vinduet i  det smukkeste snelandskab fik jeg et hurtigt glimt af noget magisk. om det var en talende bæver eller en fasan ved jeg ikke (jeg håber på det første...). 
vi fik lavet så mange skønne til oppe hos min mormor og morfar, men det er noget jeg må dele med jer en anden gang - orker ikke at skrive en roman lige nu... 
ovenstående billeder er taget i bilen, på den lange tur derop. er det ikke smukt? det er min sisi der fik taget det. jeg syntes at hvis i ikke følger hende endnu skulle tage at gøre det. for hun tager sådan nogle fantastiske billeder, at man får helt lyst til at hoppe ind i billederne og leve derinde til alt evighed.

love- 


No comments: