Saturday, February 11, 2012

i mit romantiske hjørne


i skrivende stund kom jeg i til at tænke på flyveturen herover til finland. jeg kom til at tænke på at min lille sisi og jeg sad og så askepot i flyet og måske kom til at synge alt for højt med på musenes arbejdssang. jeg kom til at tænke på den magi jeg selv håber på at finde. jeg kom til at tænke på prinsen der vil komme ridende på den hvide hest og hente mig op til sit slot. jeg kom til at tænke på hvor narnia agtigt her er, når jeg kigger ud af vinduet til den snebeklædte granskov. jeg kom til at tænke på den alt den magi der må foregå her oppe i norden. jeg kom til at tænke på hvor fantastisk magisk et forhold jeg har til hele min kæmpe familie. hvor smukt det hele verden er med sine småfejl. jeg kom til at tænke og øsnke at dette indlægs billede var mit eget. og jeg kom til at tænke på en del andre ting også.
i mit lille hovede fyldte det langt mindre end de ovenstående 5,5 linjer, det fyldte et split sekund i mit hoppende og dansende sind. fortsat god lørdag til jer derude. pøj pøj

love - 


No comments: