Sunday, January 29, 2012

sushi


billederne er fra min sisi's nyfødte blog - poissons - fik på fransk 

så i håndbold? hold kæft hvor var vi seje jo! tillykke til os - danmark!
her i fredags, efter stor hurlumhej med at finde de rigtige gaver (en af dem ses HER, blomster halskæden) til de rigtige personer, lavede jeg med familien lidt sushi, for at fejre min mors kærestes par år. sushi er noget vi har lavet hvert år til hans fødselsdag, det er en lidt hyggelig og lækker tradition syntes jeg. vi gemte lagkagen til om lørdagen da vi havde spist os alt for mætte i sushi'en... - billeder følger lidt senere. men det var en fornøjelse jeg gik glip af, da jeg jo skulle til barnedåb og fødselsdag. godt nok var det ikke fordi jeg blev snydt for kage, kage var der nok af, både til dåb og fødselsdag....
vi ses senere - de få lektier der er tilbage kalder. pøj pøj

love - 

No comments: