Sunday, January 29, 2012

new in - rød sommer agtig top



puha. efter et par fester (ja altså, to barnedåbe for to dejlige veninder - altså ikke som normalt små spæde der tuder når der bliver plasket vand i hovedet på dem, og en 15-års fødseksdag), er man godt nok træt!
idag gjorde jeg noget anderledes, jeg skiftede kjolen ud med et par jeans og den hersens nye top på som jeg købte her forleden i message. den er ret så dejlig og findes også i sennepsgul, brun og sort - men vær hurtig, den er en af udsalgsvarene! til barnedåb og fødselsdag skal man da være lidt fin, og den opgave syntes jeg at jeg fik klaret ret godt. jeg piftede det hele op med nogle enkle accessorize, som jeg vil vise jer i morgen hvis jeg husker det.
nu vil jeg blive lidt fortryllet af englevingerne der hænger i mit vindue, og derefter falde i søvn. så godnat til jer mennersker derude. pøj pøj

love-

No comments: