Tuesday, January 31, 2012

helt tæt på #2 - Sofie

så blev det tid til "helt tæt på" igen. den her gang er det sofie fra bloggen sofies verden (se den HER) . selv elsker jeg hendes søde lille blog om mode, makeup og veninder.



hvem er du? præsenter dig selv


Jeg hedder Sofie, og er en pige på 14 år. Jeg bor på Frederiksberg, hvor jeg også går i folkeskole. Min fritid bruger jeg for det meste med min familie, fitness ( sådan noget "1-gang-om-ugen-tager-jeg-til-fitness"-træning, da det er en ting jeg er rigtig dårlig til at tage mig sammen til), og mest af alt med mine skønne veninder!




hvorfor begyndte du at blogge, og hvad håber du at få ud af din blog?

Hmmm, mit svar her er nok et ret typisk blogger-svar, men fordi jeg læste en masse blogs, og tænkte at det kunne være sjovt selv at prøve. 
Hvad jeg håber at få ud af min blog? - det er straks et sværere spørgsmål! men jeg tror at det med at blogge giver en masse inspiration, og det kan jeg godt lide.






hvordan fandt du på navnet til din blog?
Navnet på min blog er jo egentlig ikke særlig kreativt, men da jeg startede med at blogge, regnede jeg ikke rigtig med at det ville blive til noget, så navnet gik jeg ikke så meget op i. 
Men bloggen ER små bidder af min verden, så navnet passer måske alligevel meget fint.





hvor finder du din inspiration?

Inspirationen får jeg mange steder fra - både fra mine venner, veninder og familie, og fra andre bloggere. Faktisk også nogle gange fra fremmede mennesker jeg ser på gaden. Men tjah, det er ret forskelligt.




hvordan vil du beskrive din "blogger-stil"?

Jeg ved ikke rigtig om jeg kan definere min "blogger-stil", men jeg skriver om ting der fylder meget i mit liv lige i øjeblikket. - Hvad jeg laver, mine venner og familie, og så også om mode og makeup og andre pigeting!




hvor ser du dig selv om 10 år?

Sådan noget med at forestille sig selv flere år frem, er jeg altså ikke særlig god til! men jeg håber da på at have mine gode veninder og familie tæt på, og så vil jeg rigtig gerne ud og rejse og opleve en masse!




hvad er dit motto?

Mit motto? Jeg har ikke rigtig ét bestemt motto jeg "lever" efter, men det må vel være noget à la 'the happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything'


ja det var så sofie. husk at hoppe ind på hendes dejlige lille blog (HER). pøj pøj.

love -


2 comments:

Mette said...

Super godt indlæg. Jeg vil helt sikkert kigge forbi :)

Har du deltaget i min giveaway? :)

freia - katarina said...

øv nej... det nåede jeg ikke... men jeg vil da deltage næste gang!

freia-katarina (-: